Wednesday, September 29, 2010

Bila ia menguasai diri .

SEJAK BILA KAU DATANG ? Tu jek aku nak tanya sekarang nie . Ibu pesan “jangan tunjuk sangat” . But for me , so what ? My attitude very simple “Don’t be a hypocrite person lah“ . SETTLE ! Kau jangan nak buat macam kau tahu semua boleh tak ? And plus jangan nak buat orang ikut kau jek lebih . Makin hari makin nyampah aku tengok lagak kau yang macam bullshit tu . Da kalau aku tak suka , nak jeling pun da tak lalu . Kau nak terasa ke apa ke ada aku kesah . Tak penah kesah lah pasal apa kau nak cakap . Sebab benda tu macam gampang jek kalau aku nak kesah pun . Now I’m still can be a nice person towards you just because of HER . Maybe certain people might think that I’m so rude but for me , I be like this because of you . Kau kurang ajar , aku kurang ajar . Habis cerita ! And I also can be triple rude kalau perangai kau tu da over limit . Kau pun da berbulu da so pandai2 fikir lah . Kau nak ngumpat pasal aku ke canang cerita pasal aku , pergi lah weh . Ke kau nak aku sedia kan red carpet siap dengan music lagi utk kau ? Sikit pun aku tak pernah kesah . Eh kau sedar eh aku tak suka kau ? Wow ! suka nyer kita , awak da sedar . HAHA ! Benda nie senang jek “kau respect orang tu , orang tu akn respect kau balik” . Just kena ingat tak semua SUKA kita . That’s all ! Kau jangan nak over2 boleh tak ? Aku da naik nyampah da nie . Sekali dua boleh lah weh . Tapi kalau da lebih dari 2 kali , memang da tak boleh nak dibendung lah kan perasaan nyampah tahap durjana nie . Gelak, gelak jugak tapi jangan ingat orang tu akan gelak 24 hours bila dengan kau . Okay ? Ngarut panjang2 pun tak boleh gak kan . Just nak ingat kan perangai biar elok sikit ye , jangan nak over memanjang jek okay sebab kang nanti ada yang kena ludah dengan maki kang . Awak marah ke kita post mcm nie psl awak ? Eh eh , takut nyer kita . PERGI MAM LAH WEH !



Mood : Santai and tonton lakonan terhebat dia . Selagi boleh tonton , kita tonton jek lah .