Saturday, July 24, 2010

Home sweet home

Actually hari ni s'patut nyer gi celebrate birthday ibu kt KLCC . Tapi semua bantai tido cam haremmmm . So ayh decide kita celebrate kt OU jek lah . *ou lagiiiiii . Nak kata s'mlm aku tido lambat , tak lah jugak . 12 lebih da buat taik mata da . Hurm , maybe sbb kan mimpi tu kot yg aku saje jek nak bgon lmbat . *pd hal mmg slalu jek bgon lmbt . bodo kau nie fara !

Pukul 10 pg td ttbe aku dgr ada suara sumbang dkt jek dgn aku . Pap ! rupa nyer ibu yg da start nak kluar kan vokal dia yg memetir tu :

Ibu : Ya Allah ! Pe nak jadi dgn kau nie ?! Kau bgon skrg !!!!

Mangsa : Nak jadi apa ? Jadi somebody yg ramai fans . Wah ! Tamo bgon . *bermonolog dlm hati

Lepas ibu blah jek dr bilik aku , aku cont tido balik *tamo kalah tu . Tido punya tido ttbe tido ku d'ganggu lagi . Kali ni bkn ibu kacau . NUR FARISYA yg kacau pulak da :

Acha : Ayang , agon lah . *my lil sis mmg pelat sikit

Mangsa : Diam lah acha . Sekeh kau kang . *emo sikit sbb byk sgt gangguan

Start Acha kejut tu , aku terus bangun sbb jam kat dinding tu da pukul 1 lebih . Bangun jek terus ambk fone and reply msg KAMAL FAIZA yg dia anta pg td . Dah abis menTEXT2 dgn dia , apa lagi............. MUKA BUKU lah weh !

Tengah syok2 chatting , ttbe baru t'igt nak kena prepare utk public speaking pulak da . Topic da ada cuma problem skrg time public speaking tu aku nak pakai apa . Kang susah2 sangat aku pakai sari jek lah . *idea2 come to mama

Perkara yg terjadi hari ni :
  • Bgun tido
  • Msg2 dgn mok
  • Online muka buku
  • Prepare for public speakin' *20 minit jek
  • Makan nasi lemak pg tadi *now da start nk berak
  • Online muka buku lagiiiiiii
  • Nyanyi lagu 'speechless' by lady gaga
  • Kacau Acha gendut
  • Bebel2 dgn mok dlm fone
  • Check e-mail
  • MemBLOG kan diri

menTEXT2 dgn gemok gendut .


Luahan hati : Kentut busuk gila !